Flexibel kantoor

De signalen die wij vanuit de Zelfstandige ondernemers krijgen leveren soms verrassende behoeftestellingen op. Zo ook kwam naar voren dat men graag gebruik zou willen maken van flexibele kantoorruimtes, omdat "thuis" niet echt "kantoor" is.

De volgende factoren werden in dit kader uitgelicht:
  • steeds meer inhurende bedrijven storen zich hevig aan de "afleiders" mobiele telefoons en niet-zakelijk internetgebruik. Velen runnen hun onderneming op de werkplek bij de klant. Het rechtvaardigt de vraag van een klant waarvoor zij betaalt
  • zelfstandigen moeten per jaar Euro 2500 kosten kunnen overleggen (criterium in de richtlijnen van de fiscus). Met het steeds meer ter discussie stellen van de aftrekposten kan het een heel karwei worden om aan die kosten te komen
  • zelfstandigen ontbreekt het aan voldoende back-office, waardoor zij in hun (spaarzame) vrije tijd nog allerlei zaken moeten afhandelen, waaronder administratie, acquisitie en gesprekken
  • zelfstandigen "blokkeren" kansen doordat er geen snelle follow-up gegeven kan worden aan geboden kansen. Men kan immers maar voor één klus kiezen en men is niet altijd bereikbaar
  • er zijn veel kleine zelfstandigen die wel behoefte hebben aan kantoorruimte, maar onvoldoende bezetting leveren om de kosten van kantoorruimte rendabel te maken/te verantwoorden naar zichzelf
  • de onroerend goed-makelaars hebben veel ruimte beschikbaar
Het servicecentre van VAR-register.nl is op zoek gegaan naar partijen die genoemde zaken (deels) kunnen voorzien en leggen die partijen bij u ter overweging neer.
Wilt u meer weten omtrent de aanpak van die partijen, dan kunt u bij hen de documentatie opvragen
.


Geef hier de cijfers van het gewenste postcode-gebied:  


Er zijn geen bedrijven gevonden.

Zoeken
 


Publicaties

Voorbeeld automatische VAR 2010


VAR-aanvraagformulier


Invulinstructie VAR